Klik på billederne, for at se dem i fuld størrelse.    *    Klik på det forstørrede billede, for at lukke det igen.

Charterhøjtidelighed den 1. Maj 1971

30 nye medlemmer ved charterhøjtidelig -heden i Nørrelandskirkens mødesal. Guvernør K. Østrup, Odder, overrækker præsident Jens Erik Munk-Poulsen Charterbrevet. Guvernør K. Østrup på talerstolen.
Formand for Round Table, Holstebro, Erik Klausen overrækker en præsidentmappe til præsident Jens Erik Munk-Poulsen. Hovedbordet ved charterfesten på restaurant Laksen. Et vue over de mange festdeltagere.

Ungdomslejr "Råstedlejren" 3. – 19. August 1974

Camp-lejren på major Toft’s mark i Råsted. Lejrdeltagerne samlet på golfklubbens terrasse. International Rotary-møde med de unge som gæster.

Charter af Ulfborg-Vemb Rotary Klub 23. Februar 1980

Guvernør Peter Bundgaard hænger præsidentkæden på præsident Hans Huitfeld Jensen. Præsident for Holstebro Vestre Tage Christensen overrækker fadderklubbens gave til præsident Hans Huitfeld Jensen. Hovedbordet ved festen på hotel Vedersø Klit.

Ungdomslejr 16. – 31. Juli 1983 – sammen med Ulfborg-Vemb

Lejrdeltagerne flankeret af Knud Erik Andersen og Kurt Larsen ved Home-Party hos Kathe og Anders Kirkegaard, Sir Østergaard. Lokaliteterne besigtiges. Minkfarmen besigtiges.

Cykletur til Borbjerg Mølle 18. Juni 1990

Samling før start i Enghaven. Første hvil ved udlagt depot. Første hvil ved udlagt depot.
Andet hvil ved udlagt depot. Andet hvil ved udlagt depot. Cyklerne transportes hjem på lastbil – deltagerne transporteres hjem med bus.

Overdragelse 25. Juni 1990

Den afgående bestyrelse tager imod med maner. Indledningssangen. Den afgående præsident hyldes af sin bestyrelse.
Afgående bestyrelsesmedlemmer med høj cigarføring. Afgående bestyrelsesmedlem med høj cigarføring. Alvorlig samtale efter middagen.

Sankthansaften hos Ebba og Allan Meiniche 23. Juni 1997

Bålet. Deltagerne synger midsommervisen. Frederik Evert holder båltalen.

Udnævnelse af klubbens første Paul Harris Fellow 28. Maj 2001

Præsident Peter Korsholm Jeppesen har overrakt medaljen til Tage Christensen. En bevæget Tage Christensen takker for den store ære der hermed er vist ham.

Nytårskur 31. December 2001

De fremmødte synger: "Vær velkommen, Herrens år". Præsident Hartmann Jensen byder velkommen.

Udnævnelse af Paul Harris Fellow 27. November 2006

Præsident N.K. Nielsen motiverer udnævnelsen af Anders Kirkegaard. Præsident N.K. Nielsen, Anders Kirkegaard og Guvernør Jørgen Eeg Sørensen.

Udnævnelse af Paul Harris Fellow 30. Juni 2008

Præsident Jesper Sandfeld overrækker Bent Nielsen medaljen. Præsident Jesper Sandfeld, PHF Bent Nielsen.

Udnævnelse af Paul Harris Fellow 25. Juni 2012

Harald Bertelsen Uwe Bohnsack

Udnævnelse af Paul Harris Fellow 24. Juni 2013

Præsidenten har overrakt PHF dokumentet Jens Kaasgaard, Niels Jørgen Husted Kjær